دانلود بازی Pandora First Contact برای PC


دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

Pandora-First-Contact (2)

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

 

Pandora First Contact PC-FLT

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP2 / Vista
Processor: Intel Core 2 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk: 1 GB space free
Graphics: OpenGL 2.0 compatible with 256 MB VRAM (NVIDIA GeForce 6600 series / ATI Radeon 9500 series)
Display: 1024×۷۲۰

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk: 2 GB space free
Graphics: OpenGL 2.0 compatible with 512 MB VRAM (NVIDIA GeForce GTX 260 series / ATI Radeon HD 4870 series)
Display: 1920×۱۰۸۰

 

تصاویری از محیط بازی:

Pandora First Contact screenshots 01 small دانلود بازی Pandora First Contact برای PC Pandora First Contact screenshots 02 small دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

Pandora First Contact screenshots 03 small دانلود بازی Pandora First Contact برای PC Pandora First Contact screenshots 04 small دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

 

source دانلود بازی Pandora First Contact برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Pandora First Contact برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pandora First Contact برای PC دانلود:    Direct Link

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: